TRENINGSMETODER

Opplæring er avgjørende for fremdriften og utviklingen av enhver person. På UCMAS tror vi på kontinuerlig oppgradering av kunnskap, ferdigheter og teknikker.

UCMAS er et teknisk program, og det er viktig at fakultetene er utdannet på teknikkene og preparert for klasseromskompetanse, slik at de er rustet til å gjennomføre en UCMAS-klasse effektivt. Våre treningsmetoder for våre studenter blir også improvisert med jevne mellomrom, slik at UCMAS-barn kan få mest mulig ut av programmet ved å ha morsomme, interaktive og engasjerende klasser.

Vår innsats for å styrke våre treningsmetoder sikrer høyere kvalitet og ferdigheter i våre fakulteter og studenter.
1. UCMAS TECHNIQUE- UC TOOL

UCMAS-teknikken bruker UC-verktøyet - abacuset (kulerammet); som trener elevene til å utvikle hjernen deres og gir dem en unik måte å gjøre rask beregning, er elevene trent på fingerteknikken og formler som de arbeider på boksidene ved hjelp av både fysisk og mental abacus. UCMAS gir en berikende klasseromsgruppe økt til alle studenter.

2. UCMAS AKTIVITET - UC FUN

UCMAS-teknikken bruker UC-verktøyet - abacuset; som trener elevene til å utvikle hjernen deres og gir dem en unik måte å gjøre rask beregning, er elevene trent på fingerteknikken og formler som de arbeider på boksidene ved hjelp av både fysisk og mental abacus. UCMAS gir en berikende klasseromsgruppe økt til alle studenter.

Morsomt med Flash-kort Aktiviteter er gjort med flash-kort som blinker perlenes bilde eller tall, disse aktivitetene gjøres som en gruppe og individuelt der elevene scorer og samler poeng. Dette bidrar til å utløse og forbedre de visuelle læringsevnen hos barn
Morsomt med tall Morsomme aktiviteter hvor studentene gjenkjenner lytt og skriv tall. Ulike måter å gjøre fartskriving (SW), jumble dictation (JD), lytt tilbakekall og skriv (LRW). Studentene samler poeng som en gruppe eller individuelt. Disse aktivitetene vil bidra til å forbedre de øreformede læringsevner hos barn
Morsomt med Kulene Hender på abacus og fingerbevegelser som utfører grunnleggende aritmetiske operasjoner på abacus, kvantifiserer kulene til tall og relaterer forskjellige tall til stedverdien på abacus, aktiverer nevrale systemet. Det letter taktil læring og tilkoblingen av fingrene til hjernen som hjelper barnet til å forbedre arbeidet og stimuleringen av hjernecellene.

3. UC KJERNEVANER

Et vellykket liv er bygget på vellykket vane. Gode ​​arbeidsvaner, disiplin er et viktig tegn på personlighetsutviklingen av et barn og vil hjelpe dem med å oppnå stor suksess i livet. Vanndannelse er en prosess som dannes under barnets tidlige læringsår og vil kreve konsekvent forsterkning. 

De 3 til 4 års opplæringen ved UCMAS hjelper barna med å utvikle vanlige arbeidsvaner da studentene får daglige hjemmeoppgaver i 15 til 20 minutter. 

Ved UCMAS med punktsystemet skaper vi en positiv forsterkning av arbeids- og studievaner som punktlighet, regularitet, uniformitet (bruk UCMAS t-skjorte) som bygger opp den nødvendige disiplinen for å utstyre dem til det strenge arbeidet som er involvert i fremtiden.